Köksinspiration


Ni som känner mig vet säkert att jag tänker ganska mycket på inredning, och drömmer om en egen lägenhet som man kan inreda precis hur man själv vill. Så det är väl inte så konstigt att jag klickade mig in på ikea.se, och började titta på kök? :P Haha.

Hursomhelst, de här två köken gillar jag. Har sedan länge "bestämt" mig för ett vitt kök, men på sistone har jag börjat luta åt svart lika mycket, så något av det blir det nog i mitt framtida hem :) Älskar blandningen av vitt och valnöt i första köket, och faktum är att jag gillar att det inte är så modernt också. Känns hemtrevligt :) Det svarta är stilrent och modernt. Tycker köksfläkten är ganska frän ;)

Vad tycker ni? :) Vilken stil gillar ni på kök?
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0