Inget vettigt alls

Oj vad tiden gick fort idag! Den började redan kl. 8, eftersom jag hade lovat att köra mor&far till tåget. De sitter på flyget till Thailand nu, usch vad jag också vill ivääg! Förhoppningsvis kommer jag & min älskling iväg nån gång iår...

Har spenderat näästan hela dagen med The Sims. Är verkligen inne i en sån period nu. Har dock hunnit med lite hemmasysslor emellanåt också. Lagade lite mat tillsammans med brorsan tidigare, fiskpinnar och mos :P Måste köra och handla imorrn för vi har slut på mjölk! Och så har jag vattnat blommorna och lite sånt :P Haha. Tänkte jag skulle gå ner och träna en stund nu, och sen hoppar jag in i duschen.

Har även fått ett litet paket från H&M på posten idag som jag är ganska nyfiken på :) Kanske visar er senare vad som finns i :)
Kommentarer
Skrivet av: Maria

Jag vill oxå ha mitt paket nu!

Datum: 2010-03-02 | Tid: 19:28:03
URL:http://mariamagnell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0