Första praktikdagen avklarad


Hejsan! Har nu kommit hem från första praktikdagen på Hemtex. Har väl inte precis lärt mig nåt just idag, blir ju alltid först till att lära sig butiken lite, var allting finns osv. Så jag har packat upp varor och prismärkt lite. Och de sista timmarna fick jag stå och stryka påslakan och gardiner *suck* evighetsjobb! Blev ju skynkligt igen så fort man rörde det! :P Haha. Men all in all så har det varit en bra första dag :) Kan knappt vänta tills jag ska få lära mig kassan :) Och så har de en hel del fint som jag vill haaa! :)

Nu är det soffläge som gäller resten av kvällen! :)

Kommentarer
Skrivet av: Maria

Grattis till Praktiken! :D

Hoppas du får en fortsättning :D

Datum: 2010-03-22 | Tid: 19:54:53
URL:http://mariamagnell.blogg.se/
Skrivet av: Maria

Visst är klockan snygg! ;D

In love!

Datum: 2010-03-22 | Tid: 19:55:26
URL:http://mariamagnell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0