Dagens händelse

Hej hopp! Jag var uppe tidigt idag, redan klockan 6 ringde alarmet! Anledningen var att jag skulle infinna mig hos bilbesiktningen kl. 7. Väl där så satte jag mig ner och tittade på medan killen gjorde kontrollen. Märkte när han testade bromsarna att de inte var något vidare, attans! Sen hissade han upp bilen och började knacka under den, särskilt på två ställen.

Jaha, tänkte jag, då är det rost också, så går den inte igenom. Sen kom han bort till mig och sa att bromsarna bak var ju inget vidare, men det var det enda också! Sen sa han "Du har Metallica i bilen!". Haha, jag blev lite förvånad, eftersom jag hade lyssnat på Volbeat på vägen dit, men så tänkte jag att han kanske hade sett nån annan skiva i bilen, eller att jag hade nån Metallica-låt på Volbeat-skivan. Det hade jag inte kom jag på sen, men ändå när han kom tillbaka efter rundturen med bilen så sa han igen att det var minsann länge sen man hörde Metallica. dom är ju bra!

Jag sa inte att det faktiskt var Volbeat. Han verkade bli så glad av att det "var" Metallica :) Hursomhelst så gick bilen ändå inte igenom. Bromsarna bak var så sjuukt dåliga, 0,6 på högra bak! Men jag vill nog tro att "Metallica" i bilen gjorde att han inte sa något om rosten :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0