What a day!

Puh! Äntligen hemma och kan andas ut! Idag har det varit riktigt mycket folk i butiken. Har inte precis hunnit med någonting mer än att hjälpa kunder. Jättemånga som var ute i sista minuten och skulle köpa studentpresenter så mycket inslagningar har det varit. Stängningen gick jättebra den här gången. Använde ingen fusklapp, utan gjorde allt efter minnet och jag troor att det var rätt ;P Haha.

En del roliga kunder har det varit idag också. En turist som stod och skrattade samtidigt med mig och Nea när vi pratade på svenska om att jag glömt ta med ett spel som Nea skulle låna. Haha. Undrar om hon fattade eller om hon bara skrattade för hon kände sig utanför :) Och så träffade jag en gammal klasskompis till min bror. Kunde först inte placera honom, men när han väl sa vem han var så tänkte man "Jaaa, visst är det han!" :)

Inte mycket att göra nu idag förrutom att ta en snabb dusch och bara ta det lugnt tills valpen kommer hem :) Då blir det gulligull kan jag lova ;D Haha. Antagligen åker kameran fram då också så ni får se lilla tillskottet sen :)


Älskling tog den här bilden på mig igår när vi körde till Malmö. Otroligt att han lyckades få nån bild där jag inte sjunger med i låten :D
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0