T i s d a g - 2 9 j u n i

Tjillevippen!
Har kommit hem från jobbet och tagit en underbart härlig dusch. Nu tänkte jag sitta här och kolla runt lite innan det är dags att sova. Det blir en tidig morgon för jobb i butiken, och sen hem och sova en stund så man orkar jobba hela natten. Det är dessutom jag som kör imorrn natt så vi får hoppas jag kan hålla mig vaken! :)

Jag har sett många som gör listor på vad de ska göra i sommar och tycker det kan vara en kul grej så jag tänkte ge mig på det nu :P Här kommer min sommarlista 2010:

* Jobba, jobba, och åter jobba. Jag har ju som sagt två jobb den här sommaren så den mesta tiden kommer gå till det. Men det gör inget, jag har bra jobb! :)
* Hoppas på en utlandsresa i augusti med älsklingen, om vi kan hitta nåt!
(håll tummarna för oss? :))
* Sola & bada så mycktet och så ofta jag bara kan.
* Hitta lägenhet i Malmö och ansöka om CSN!
* Gå på cirkus, om tillfälle ges :)
* Hitta på roliga grejer med vänner, vad vet jag inte än, spontangrejer är alltid skoj! ^^
Kommentarer
Skrivet av: Nina

Jag vet en spontan grej! Häng me o grilla i sandviken nån kväll! =)

Datum: 2010-06-30 | Tid: 08:40:49

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0