T i s d a g - 1 5 j u n i

Hej svejs!
Det fina vädret höll inte i sig längre än såhär. Nu har det börjat åska och det dröjer väl inte länge förräns ovädret kommer hit :/ Lite tid har man ju dock hunnit spendera i solen idag. Låg ute i solen på en filt och busade med Fanny, eller vad hon nu ska heta! Pappa har börjat kalla henne Ronja nu så vi får väl se, vi får ha en omröstning om det :)

Imorgon ska jag jobba i butiken igen. Najs! Undrar om Madde har hunnit fixa iordning det sista av det jag påbörjade igår. Det är kul med förändring i butiken! Men samtidigt så vill man inte förändra om det redan är jättefint som det är :) Och det är det tycker jag :)

Nej, nu låter det som att åskan är nära, och regnet har börjat falla också så jag får väl kanske slå av datorn ett tag. Sen hade jag tänkt spela lite Sims :) Om vädret tillåter det ;)


Lilla Fanny, (eller Ronja) på äventyr :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0