R e s e s u g e n!

Ojojoj. Bloggen har blivit lite lidande nu när jag jobbar så mycket. Och när man inte jobbar vill man ju gärna njuta av det fina vädret vi äntligen har fått. Så härligt :) Idag har jag jobbat i butiken mellan 12-18 så jag har inte hunnit sola något idag, men imorrn kanske man hinner sola en stund innan jobbet :) Eftermiddagspass på Nymölla är det som gäller då.

Både före och efter jobbet idag har jag suttit och letat resor. Men gud vad svårt det är att hitta en bra resa! Särskilt med tanke på att vi bara kan resa ett visst datum, och vissa tider :S Jag har kollat på Apollo, Solresor, Ving och Fritidsresor, finns det någon mer som jag har missat?

Drömresan går till nån grekisk ö, nånstans där man kan uppleva det äkta grekiska!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0