O n s d a g - 9 j u n i

Tjoho!
Jag är vaken och taggad för några timmar på jobbet! Brorsan sitter och är sugen på att åka ut till rocken :) Imorgon bitti drar jag ut dit iaf. Sjukt nice ;) Kommer bli en lååång dag. Jag är lite i valet och kvalet om jag ska stanna tills sista spelningen är slut eller inte. Det är Aerosmith som spelar och jag är gaanska sugen på att se dom, de har ju faktiskt en hel hög med goa klassiker i bagaget :) Men så är det det att jag ska öppna butiken på fredag morgon, och stannar jag tills de har spelat klart så kommer jag inte få många timmars sömn...

Hursomhelst! Idag kommer vi att få en ny familjemedlem :) Hade tänkt vänta att berätta tills ikväll, men jag kan inte hålla mig :) Mamma & pappa är just nu påväg till Stockholm för att hämta en liten taxvalp :) Det duger inte med skånska valpar till pappa! Haha. Nej, men ärligt talat så fanns det knappt några taxvalpar häromkring, så pappa började titta lite längre iväg, men till slut så var det de i Stockholm som passade bäst :P De skulle få välja vilken de ville av två tikar som fanns kvar, jättesöta båda två så de har ett svårt val framför sig :)

Nu måste jag gå och göra mig iordning, snart dags för jobb :) Ni som ska in till Sweden Rock, ta det lugnt ;) Och ta med er regnrocken ;)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0