Listen to the radio-oh-oh

Hej svejs!
Idag har jag varit på introduktion @ Nymölla inför sommarjobbet. Shit att det är femte året jag jobbar där! Vad gammal jag känner mig :P Kommer jobba mitt första pass imorgon natt, men först är det repetition på truckutbildningen som gäller. Så det blir upp tidigt och sedan hem och sova :)

Efter introduktionen så drog jag och min kära Amelie in till stan för lite shopping. Jag var inte ute efter något särskilt, ville bara kolla lite. Insåg inte förrän vi kom dit att det var rea i full gång! Haha. Dessvärre hittade jag inte så mycket fynd på rean, bara två berlocker till mina egentillverkade armband. Har letat länge efter berlocker som inte är så dyra, men ändå fina och idag hittade jag äntligen! 39kr betalade jag för dessa två:


En strassfylld stjärna och en superhäftig radio passar utmärkt på mitt flätade armband :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0