L ö r d a g - 1 9 j u n i

Tjohej!
Då var lördagen här och jag är ledig. Vaknade klockan halv 7 och kunde inte somna om så det var bara att pallra sig upp och ge lillan mat och ta ut henne för lite kiss i trädgården. Sedan låg jag på soffan och zappade mellan kanalerna och kelade med sötisarna tills älsklingen behagade stiga upp vid 10-tiden :)

Älskling hade med sig vårt Wii, med två nya spel, Super Smash Brawl eller vad det hette, och New Super Mario Bros. Gud sicka krångliga kontroller, jag bara dog hela tiden :) Inte det skönaste att hålla med båda händerna de där dosorna :) Och inte funkade det med de vanliga handkontrollerna heller :S Illa...

Dessvärre fick älsklingen åka hem tidigt idag. Redan igår mådde han dåligt, och var extremt förkyld så han fick åka hem och vila sig. Inte en lugn stund här med en 2-månadersvalp i farten :) Fast nu har ju Tess börjat leka med henne ordentligt när de är ute. De far rundor över gräsmattan som om det inte fanns någon morgondag, charmknuttarna :)

Värsta fototillfället missade jag idag när jag inte hade min kamera med mig ut, då Tess la både tasssen och huvudet på Ronjas rygg :) "Åååh", utbrast jag och skyndade mig in efter kameran, men det var ju försent då. Fast några andra bra bilder lyckades jag ändå få. T.ex. den här:


Tess, som aldrig brukar röra pinnar annars, snattade åt sig Ronjas pinne och bar iväg med den :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0