F r e d a g - 1 8 j u n i

Hej svejs.
Jag är uppe med tuppen och redo för en heldag i butiken. Idag är det jag som både öppnar och stänger, så mig får kunderna stå ut med, nästan hela dagen :) Hoppas det inte blir alltför tyst i butiken, utan att man har något att göra. Men sådär jättetyst brukar det faktiskt inte vara som tur är :)

Ikväll när jag har kommit hem från jobbet så kommer min sötis hit :) Tillsammans ska vi vara hundvakter åt Ronja & Tess. Blir nog mest en myskväll med film och popcorn :) Imorgon hoppas jag på ett besök i Kristianstad. Det var länge sedan nu, och jag är sugen på att gå en runda på H&M :)

Jag är också sugen på att åka upp till Göteborg på söndag, för Pier Pressure-festivalen. 30 Seconds to Mars kommer dit! Men som vanligt är det just det, bara ett band som jag verkligen vill se. De andra har jag antingen redan sett, eller lyssnar inte på dom, så jag vet inte. Vi får se om man tycker att det är värt det. Resan dit är ju inte heller gratis :P

Gah! Jag vill se dom!
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0