Ännu en dag på jobbet :)

Hej vänner.
Idag har jag jobbat igen. Jag både öppnade och stängde butiken, och var själv nästan hela dagen. Min jobbarkompis Madde kom in så jag fick lite lunch mitt på dagen bara. Det har varit väldigt lugnt idag, antar att de flesta har varit antingen på Sweden Rock eller på något studentfirande. Torget har myllrat av glada och en aning alkoholpåverkade studenter :)

Imorrn blir det jobb igen. Skulle egentligen varit ledig, men jag fick hoppa in och jobba några timmar på förmiddagen så får Madde lite sovmorgon efter studentfirandet :) Sen bär det av till Svängsta för att träffa min älskling :) Det bär mig emot med lillan här hemma, men jag kommer ju hem igen på söndag så jag får mysa ikapp med henne då. De växer ju så himla fort när de är små, så man vill ju inte missa något :)


En bild från jobbet. Underbara Rice-produkter! :)
Kommentarer
Skrivet av: Anna

åh, så fina färger, gillar de verkligen!

Datum: 2010-06-11 | Tid: 22:48:39
URL:http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0