Underbara lediga dag!

Hejsan! Idag har jag bara legat ute i solen och gottat mig heela dagen. Eller iaf sedan jag vaknade vid 12. Kommer nog vara trött inatt, när jag inte kunde sova till två idag som jag brukar. Men men, jag får väl gå och köpa mig ett choklad i automaten om det skulle bli allt för jobbigt :) Eller så har vi nog lite glass kvar i frysen :)

Imorgon har jag och Ida storslagna planer. Vi ska åka till stan en runda, jag har en hel lista med saker jag ska försöka hitta. Och så ska jag lämna tillbaka lite grejer jag beställde från Lindex som jag inte blev nöjd med. Synd, för det var snygga grejer, men det blev ändå inte riktigt bra :/ Efter stan bär det av till Åhus för lite marknad :) Vi var på Åhus marknad tillsammans förra året också, vi kanske ska starta en tradition? :P

Nu ska jag snart gå och förbereda middagen. Bara jag och brorsan som ska ha mat idag, så det får bli enkelt, pommes och vårrullar :) Jag är sjuukt hungrig. Har bara ätit en glass och två melonskivor idag, så det ska bli gott med lite mat i magen :)


En blek Jelene i början av sommaren - lite mer färg har jag fått på kroppen nu :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0