T i s d a g - 1 3 j u l i

Åååh jag får spader! Jag lyckades äntligen hitta ett par gladiatorsandaler som uppfyllde mina krav och såg fram emot att få hem dem, när jag öppnar min mailkorg och hittar ett mail där det står att sandalerna är slutsålda! Gah! De som var såå fina, och billiga och bra. Så nu fortsätter jakten på sandaler. Tips mottages gladeligen!

Idag har jag jobbat inne på Liv Interiör. Det gick väldigt snabbt, hade mycket att göra så det var bara kul :) Vi har fått in en hel hög med nya grejer från danska Rice. Det har blivit lite av vårt märke inne på Liv :) Såå härliga grejer. Imorrn är det jobb igen, liksom alla andra dagar denna veckan förrutom söndag. Då är jag ledig innan jag börjar min förmidaggs- och eftermiddagsvecka på Nymölla.

Längtar verkligen till den 25:e nu. Trots att jag jobbar så mycket har jag inga pengar haha :P Det är illa. Men det är ju bara för jag inte fick nåt förskott på Nymölla. Nu den 25:e får vi lönen för juni plus förskottet så dåå har jag pengar. Men just nu känns det ganska tunnt i plånboken :/ Illa!


Underbara Rice! Blir man inte glad av detta så säg! :P
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0