L ö r d a g - 2 4 j u l i

Tjolahopp! Gud vad trött jag är idag! Skulle egentligen jobbat några timmar i butiken idag, men jag fick ledigt och det var behövligt må jag säga! Har bara tagit det lugnt idag. Var inne i stan en runda med älsklingen i regnet :P Fick med mig lite smått och gott hem, men det visar jag en annan dag :)

Annars har vi mest slöat vid teven och snackat om resan :) Jag  l ä n g t a r ! Kan inte låta bli att planera :) Idag beställde jag också en guidebok om Cypern som jag tänkte ha med. Man vill ju inte missa nåt skoj när man väl kommer iväg nånstans :)

Älskling köpte nya sandaler idag inför resan. Såna typ walking-sandaler som är lite allmänt medelålders-sandaler men de är ju faktiskt mycket skönare att gå i än vanliga flip-flops :) Själv letar jag fortfarande efter de perfekta gladiatorsandalerna. Verkar helt omöjligt att hitta! Jag får fortsätta leta överallt fram till resan. Har jag inte hittat några då vet jag inte vad jag tar mig till!


Ikväll har Ronja (och Tess!) käkat Piel de Sapo-melon, det var himla smaskigt tyckte de :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0