F r e d a g - 9 j u l i

Ojojoj, nu var det ett tag sen jag skrev här på bloggen. Jag har ju som jag nämnt tidigare, min långa arbetsvecka nu så de tider jag är ledig passar jag på att tillbringa med folk jag gillar, och helst utomhus också, så därför inget bloggande. Har inte rört datorn på ett par dagar nu, har inte hunnit :)

I tisdags träffade jag min goa vän Ida. Vi åkte till möbelaffären och kikade lite, sen till skoaffären och till sist en promenix i skogen med Tess och så avslutade vi med en pratstund i trädgården här hemma med ett glas saft :) Hur trevligt som helst. I onsdags efter jobbet drog jag och Amelie in till marknaden på Killebom för att köpa nougat. Mmm, så gott! Det är verkligen ett måste när det är marknad! Fick också med oss 3 filmer var hem, så vi får ta en filmkväll snart igen :)

Igår var det stopp på Nymölla, så vi fick gå upp och hjälpa till på Pm1. Spola rent i maskinen och trä i nya viror och sånt. Helt slut i armarna när man väl kom hem, och vaarm! Så jag slängde mig i poolen det försa jag gjorde :) 27,5 grader! Inte illa :) Sen stack vi hem till mormor & morfar för en fika, eftersom mormor fyller år idag, och då kunde vi inte komma. Sen hem för att duscha och käka, och sen drog jag till Amelie och drack lite vin och drinkar innan vi begav oss in till Killebom. Åkte radiobilar (yay, första gången jag fick köra själv), satt ute på havsudden och testade drinkar, käkade thaimat och köpte heliumballong i form av Svampbob Fyrkant som vi hade kul med innan vi blev hämtade :) Haha. Första gången jag testade helium också, det gick väl sådär :P

Idag har jag bara legat ute i solen och chillat. Badat i poolen, som idag höll nästan 30 grader! Helt sjukt skönt att bara ligga där och slappa i en badring :D Inatt är det jobb igen, så jag ska nog gå och lägga mig en stund snart så man orkar hålla sig vaken :) Men först vill jag bjuda på lite bilder från gårdagen/kvällen :)


På Havsudden, bara en av mina otrligt snygga miner som fångades på bild :P
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0