Beställt från Ellos!



Lade en beställning hos Ellos häromdagen som borde komma i nästa vecka nån gång. Bland annat så beställde jag den här snygga jeansjackan på rea för 199:-. Känns som ett helt okey pris. Har tänkt ha med den när vi reser till Cypern i augusti :) Förutsatt att jag blir nöjd med den. Hoppas att den inte blir för kort.

Är jättesugen på att köpa en till klänning, hade först tänkt att jag skulle ha med den jag köpte på Gina Tricot, men eftersom den också är ljusblå så kanske det inte passar så bra ihop med jackan :P Men vi får se hur jag gör :) Den på bilden ser ju med fin ut :)
Kommentarer
Skrivet av: Erica

Frivecka för din del nu? I alla fall från Nymölla ;)



Hehe ja precis. Sedan är det vatten och bröd som gäller! Kanske inte riktigt men det är ju inte allt för ofta man hör studenter prata om sin goda ekonomi :P

Datum: 2010-07-12 | Tid: 18:22:23
URL:http://chiwicoz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0