You asked for it ;)



Haha, här är en bild på min vän Anne från Holland. Och ja, Anne är ett killnamn därnere :) Det är en ganska rolig historia hur vi "träffades" (har ju inte träffat honom på riktigt), men vi "träffades" på msn efter att vi på något sätt har lyckats adda varann. Och jag har inte addat honom, och han har inte addat mig! HAHA. Känns som att någon ljuger ;) Han är hur som helst en trevlig grabb, med helt okey musiksmak :) Snygg tröja har han på bilden också (jag har en likadan ^^)

So what do you say now Anne? ;D
Kommentarer
Skrivet av: Anne

I say DAMN! That's an old pic! :D

How did you get that? :p

And also, didnt i tell you some while ago i actually think i was the one who added you? :P

Think it was your email adress that spoke to me and i said to myself, hey who cares, i'm just gonna add it :p

One of the best things i've ever done in my life :)

Datum: 2010-01-18 | Tid: 23:58:46
Skrivet av: Jelene

haha as I said, I found it on my computer ^^ I gotta have some pics of you if you're gonna have some of me :)

Hmm, don't remember you telling me that :P haha yeah we've got good contact now so I guess it was a good thing :)

Datum: 2010-01-19 | Tid: 12:32:29
URL:http://jelutti.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0