The Best of 2009

Tänkte jag skulle sammanfatta året som gått med en best of-lista :)

Bästa köp: Min systemkamera <3
Bästa album: Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen - Lars Winnerbäck eller Undergrounded Universe - Renegade Five
Bästa konsert: Gud, vad har jag försatt mig i? Har ju sett sjukt många bra band detta året. Faktiskt 4 av mina favoriter! Men om jag måste välja en så får det nog bli Metallica i Hultsfred :)
Bästa resan: Till Göteborg med älsklingen :)
Bästa film: Kom Bolt iår? Den var ju sjukt bra iaf!
Bästa spel: Sims 3 ;) Haha, eller ja, Assassin's Creed 2 kanske :)
Bästa bok: Marley & jag av John Grogan. Har aldrig blivit så berörd av en bok som jag blev av den!
Bästa fest: När vi drog in till Killebom direkt efter jobbet i somras (ingen fest, men det är ett kul minne iaf) :D
Bästa vinst: Alltså, jag vann faktiskt en del under året, men det bästa och mest oväntade var nog biljetterna till Sonisphere :D
Bästa serie: DEXTER! :D
Bäst i Idol 2009: Calle! :) Och Mariette :)
Bästa festival: Sonisphere, för vi träffade så många vänner där :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0