Morgonstund

Hejsan hoppsan! Sitter här vid min laptop och väntar på att älsk ska vakna. Vet inte hur dags han gick och la sig, men denna gången vaknade jag iaf när han kom ner. Det gjorde jag inte förra natten, sov som en stock ^^

Har ingen aning vad som ska hända idag. Beror på om älsk och bror ska spela idag också :P Isåfall kanske jag spelar lite Sims :) Var ett tag sen nu, men jag har inte varit sugen på det...

Kollade på näst sista avsnittet av Dexter igår kväll. Alltså den serien är så sjuukt bra, ska jag säga er. Helt galet spännande är det nu också. GAAH, jag kan knappt bärga mig till att se hur det slutar, men samtidigt vill jag vänta lite, för när jag har sett det avsnittet så är det verkligen slut :( Vet inte om de kommer göra fler säsonger men jag hoppas verkligen det :)
Kommentarer
Skrivet av: amanda

jag ska nog fota idag :D

Datum: 2010-01-09 | Tid: 12:41:15
URL:http://dimalimsliv.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0