Lite av gårdagens shopping



Lovade ju att visa vad jag köpt igår så här kommer några av grejerna.

T-shirten kom i paketet på posten och är från H&M :) Kostar bara 99:- och är skitcool :D Man blir liksom glad när man ser den haha :D

Armbanden är från Gina Tricot och H&M. Tycker det är svårt att hitta snygga armband som man trivs med. Jag gillar inte såna hårda för de brukar alltid vara för stora för mina handleder. Det silvriga från Gina passar perfekt dock :) Ursnyggt också, eller hur ;) Det guldiga beställde jag, tyckte det såg urläckert ut på hemsidan, men jag blev lite besviken när jag såg det i verkliga livet...Men man kanske vänjer sig också :) Inte lönt att skicka tillbaka ett litet armband för 99:- liksom :)

Och så har vi sjalen som även den kommer från H&M. Jag är helt frälst i sjalar, vet inte varför, jag använder inte sjal sådär jätteofta ens, men jag vill alltid ha flera :P HAHA. Sjalar och väskor kan man väl kalla mina cravings ;D
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0