I platt-tv-djungeln

Hej hopp! Idag är en ny dag, det är inte samma dag som igår nej nej.

I fredags var älskling och jag inne i stan (läs Kristianstad), för det var clubdag på H&M och så ville jag kolla på ny tv till mitt rum :) Hittade ingenting på H&M :( Tråkigt. Så vi åkte vidare till Elgiganten och alla dom där affärerna. Hittade en Philips med skitsnygg bild. Nackdelen var att Philips inte gör så snygga tv-apparater (enligt mig), synd för annars hade den varit klockren verkligen! Vi åkte vidare, och jag hittade en Samsung som också hade riktigt fin bild, till samma pris som Philipsen. Var nära att köpa den, men älskling tyckte att jag skulle åka hem och fundera på det, eftersom jag var osäker på om jag skulle ha en 37" eller 40". Grejen är den att jag bara får plats med en 37:a i bokhyllan jag har nu på mitt rum. Men jag hade ju gärna haft en 40-tummare :)

Nu har jag i princip bestämt mig att jag vill ha en Samsung iaf, de har sjukt bra bild och är snygga :) Men jag vet fortfarande inte om jag ska ha en 37:a eller en 40:a :/
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0