Gårdagen

Puh! Igår var en fullspäckad dag, hade inte tid att uppdatera då så jag berättar idag om gårdagen istället :P

Det började med att jag ringde ett samtal till Hemtex i Karlshamn, bestämde att jag skulle komma in och prata med butikschefen senare. Sen gick jag ner i källaren här hemma och tränade på crosstrainern. Sjukt jobbigt är det! Jag har klarat max 10 min på den! Igår blev det 9 min :) Sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning innan det var dags för mat :) Mamma testade ett nytt recept. Färsrutor med feta, soltorkade tomater och dijonsenap, och till det hade vi potatismos. Ganska mäktigt blev det!

Efter middagen körde jag till Karlshamn och träffade butikschefen som bestämt. Kändes ganska onödigt att åka in där, för den korta stunden. Tog fem minuter. Hon ville inte ens veta något, hon bara sa att det gick bra att jag var där vecka 12-15. Och eftersom att jag hade lagt på pengar för nästan två timmar (hade inga mindre pengar) så gick jag till Vero Moda för att fördröja tiden.

Därinne träffade jag på Emma & Jonna! Oväntat som fan. Så vi stod och pratade en bra stund, sen gick vi tillsammans och kollade i lite inredningsbutiker och så gick vi och tog en fika på Briggen. Dessvärre tog min parkeringstid slut när vi som bäst satt och fikade så jag fick rusa. Bilen hade hunnit bli insnöad igen så det var bara att ta fram borsten. Och inga vantar hade jag på mig heller så mina fingrar blev stelfrusna! Kunde knappt skriva ett sms sen! :P

Körde hem, bestämde med Amelie att jag skulle komma till henne för lite filmtittande runt halv 7-7. Bestämde mig för att vara lite duktig så jag skottade uppfarten också innan jag körde :) Väl hemma hos Amelie blev det två filmen som vanligt :) Först en skräckis som hette Km 31, och sen den omtalade Slumdog Millionaire. Skräckisen var inte så läskig, mest irriterande haha. Dock fick man se några creepy scener och äckliga monster. Uäh! Slumdog Millionaire var mycket bättre ;)

Efter filmerna blev det i vanlig ordning snack och "catching up" :) Amelie har ju varit iväg i Australien i en månad så hon hade en hel del bilder och filmer att visa :) Blev jag ännu mer sugen på att resa också. Haha. Så mycket man vill göra. Tid har man ju gott om, men pengar är väl problemet...som alltid.

Hursomhelst, onsdagen visade sig bli en händelserik dag, och mycket trevlig :) Och det här blev ett långt inlägg, hoppas det inte var tråkigt att läsa bara ;)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0