Beställa?



Kollade runt lite bland hårvårdsprodukter igår och hittade de här tre "dyrgriparna". Okey, dessa tre är faktiskt inte så hemskt dyra om man jämför med vissa andra.

1. Paul Mitchell Soft Style Heat Seal
Bevarar frisyren länge och skyddar mot fuktigt väder. Är också värmeskyddande och ger fyllighet och glans.
Pris: 179kr

2. Matrix Biolage Colorcaretherapie Shielding Shine Mist
Skyddar mot värme och ger glans åt färgat hår samt kontrollerar frizzet och skyddar mot UV-strålar och fria radikaler.
Pris: 139kr

3. TIGI Bed Head Small Talk
En 3-i-1-produkt som gör håret fylligare och ger glans.
Pris: 199kr

Min egen sammanfattning av detta är nog att den från Paul Mitchell verkar ju bäst, så om den verkligen funkar så är ju det skitbra :) Den från Matrix, eller någon liknande behöver jag nu när jag har färgat håret, och Small Talk från TIGI är jag fortfarande inte helt säker på om jag ska ha, fungerar Paul Mitchell så har jag ju allt det som Small Talk har i den sprayen liksom...dock har jag läst att TIGI's produkter ska vara sjuukt bra, plus att de luktar gott :) Small Talk luktar t.ex. blåbär :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0