Vad jag har gjort idag

Hej svejs! Vår dag började riktigt tråkigt idag med diskning och undanplockning från igår. Efter det fick vi i oss lite frukost, och gick en kortkort runda runt kvarteret innan vi bestämde oss för att skita i det. Satan vad halt det var :O Så vi gick hem och skottade istället. Fyfan vilket slit! Fast älskling slet väl mer än mig haha, jag hade bara en spade att skotta med och snön bara fastnade på den så jag sket i det efter ett tag och rev ner snö från min bil istället :P

Nu har vi precis fått lite mat i oss. Det blev kyckling idag igen, vi har såå dålig fantasi :P Fast idag skar vi den i småbitar och stekte med cajunkrydda och hade friterade pommes chateau till :) Blev faktiskt riktigt gott!

I övrigt har både älskling och jag suttit vid datorn idag, han med WoW, och jag med Sims :) Renoverade ett hus till, fast utan att riva väggar och ha mig :) Såhär blev det:


Köket fick ha kvar sin rustika känsla, men det fick bli lite ljusare, vita fönster istället för gråa :)

Matsalen blev jag själv riktigt nöjd med :) Inte mycket mer att säga :P Vad tycks? :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0