Tisdag 2/2 23:24

Hejsvan svejsan mitt herrskap! Nu börjar klockan bli mycket, snart dags att nanna, men jag ville bara kika in och uppdatera lite först :) Har inte hänt så värst mycket idag, inte i närheten av vad som borde ha hänt, om man säger så. Jag känner att jag är lite overksam just nu...inte så bra kanske...

Älskling skulle kommit idag men sen blev det ju snöoväder så han får komma imorgon istället. Kanske kan bli en runda till skoaffären då? :) Jag är ganska sugen på ett par Peperoni-sneakers som jag provade för några månader sen :) Låg faktiskt och räknade hur många skor jag har igår när jag inte kunde sova (haha, istället för att räkna får) och jag kom fram till att jag har mellan 15-20 par skor, beroende på om man räknar med alla slags skor, som gummistövlar och sånt :P Men ändå, ganska sjukt! Och jag ser ändå inte mig själv som en skogalen person, men kanske är jag det ändå? Haha. Hur många skor har ni?

Det blev förövrigt ganska mycket tv-tittande idag. Började vid sextiden med Förkväll, sen slog jag över och tittade på Seinfeld, efter det slog jag över igen och tittade på Halv åtta hos mig, sen var det Bygglov, efter det House och sist Lie to me. Det är en ganska bra serie faktiskt, synd att de har flyttat den till tv4+ bara... Men men, vi avslutar med ett klipp från kvällens Bygglov :) Gonatt!

Kommentarer
Skrivet av: Angelina

hej!



Japp det heter han :)



Vad vill du ha för hund då?:)

Datum: 2010-02-03 | Tid: 12:52:53
URL:http://angelinav.blogg.se/
Skrivet av: Maria

Okej! Du har inte något nummer eller sorten?

Alla Samsung har ett nummer med både siffror och nummer. tex LED.. Kan du det nummret?

Datum: 2010-02-03 | Tid: 19:30:34
URL:http://mariamagnell.blogg.se/
Skrivet av: Anne

I havent got enough shoes!

I have like, combat boots, running shoes, and allstars. Oh, and mountaineering shoes, which are basically like combat boots but lower and they ofcourse look different :P

Datum: 2010-02-03 | Tid: 22:13:56
Skrivet av: Angelina

aha okej, men det är ju mysiga vovvar :D Alltid roligt för hundar ställer verkligen upp för en :D



Lycka till md hundköpet även om det blir senare :D

Datum: 2010-02-04 | Tid: 07:35:57
URL:http://angelinav.blogg.se/
Skrivet av: Jelene

Anne: Haha well I guess it's a girl thing to have lots of shoes :P And I just bought another pair ^^ Gonna take a picture and post it on the blog soon so you can all see ^^

Datum: 2010-02-04 | Tid: 18:07:35
URL:http://jelutti.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0