Storstädning

Hej hå! Är i full färd med att städa på mitt rum. Nu när jag har fått bort teven så är det inte mycket som står i vägen för att jag ska få bort den hemska bokhyllan :P Har ägnat förmiddagen åt att tömma den och lägga ner saker som ska sparas i en låda, slängt en massa saker som inte används, lagt resten i kassar som ska köras till second hand-affären. Känns bättre än att bara slänga det. Lyckas de sälja det där så går ju pengarna till något bra :)

Sen är det ju bara problemet med stereon jag har kvar. Kan inte förmå mig att sälja den, kan ju faktiskt komma till användning i ett sovrum eller så kanske :) Hursomhelst är den inte så gammal heller, så jag får väl behålla den ett tag till. Funderar på att köpa en till hylla nästa gång vi är på IKEA där den kan stå. Men tills dess får den väl stå på golvet eller nåt :S

Nu får jag nog återgå till städandet om man ska bli klar nån gång :)
Kommentarer
Skrivet av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Hej igen : )



Jag hittade!!

http://www.holysimoly.com/index.cfm?go=home.objects&C=FBBF2229-3048-3141-26BBFBCE41900B29&S=FBC2729F-3048-3141-26244AF8344EB6A6

Datum: 2010-02-16 | Tid: 21:11:03
URL:http://lindablom.se
Skrivet av: Ida

Uh la la! :D Vilken tv, nu kan du titta på den dagen lång ;D

Datum: 2010-02-17 | Tid: 10:16:39

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0