Sov för länge igen >.<

Hejsan hoppsan alla glada! Hur är humöret idag? Själv är jag ganska seg, sov alldeles för länge. Jag har kommit från mina dygnsrutiner på sistone. Fastnar vid teven om nätterna och tittar på Seinfeld :P Innan gick jag och la mig vid 12 och upp vid 9. Nu somnar jag nog inte förrän halv 2-2 och idag gick jag inte upp förrän 11 :O Man känner i kroppen att det blir för mycket. Usch usch.

Dagen kommer nog spenderas framför datorn, med The Sims :) Är rejält sugen på att fortsätta med min renovering :) Ville egentligen spelat igår, men det blev ingen tid för det då jag höll på med mitt rum till halv 7 på kvällen, och efter det duschade jag och sen var tevekvällen ett faktum :P Men idag ska jag ta tag i det, orkar nog inte göra nåt annat heller haha.

Nu: Tandborstning ;D
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0