Söndag 21/2

Tjenixen :) Då var det söndag igen, alltid lika segt. Älskling tjatade hela dagen igår om ifall jag visste vad det var för dag idag haha. Det är nämligen bara en vecka kvar till min födelsedag idag :) Känns alltid så konstigt att fylla år, men också kul såklart :)

Dagen har börjat med städning. Medan älskling gick ut och skottade snö och så passade jag på att dammsuga och diska, och till och med städa lite på toan :P Känner mig så sjukt duktig nu haha. Det är ju inte ens mitt hem :) Men jag trivs verkligen inte när det är skitigt omkring mig :P

Vet inte riktigt vad som händer idag. Söndagar är som sagt alltid lika sega, men något måste vi ju hitta på. Är ju inte direkt läge att åka iväg nånstans i det här vädret, så vi stannar nog inne och gör något skoj :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0