Måndag igen

Hej kära vänner, idag är det måndag åter igen och min dag började kl. 8 imorse för ovanlighetens skull. Skulle nämligen in till Karlshamn på möte med min coach och praktikplats. Det gick bra, kommer nog bli skoj :) Men det är ju ett tag till..

För övrigt har jag precis lagt in annons på min gamla TV och även DVD-spelaren. Den var för bred för min "nya" bokhylla så den får säljas den med. Numera kollar på på dvd genom antingen mitt ps2 eller datorn. Inte riktigt lika bra kanske, då jag måste gå upp och stänga av dessa när jag tittat klart. I motsats till DVD:n där det bara var att trycka av den med fjärrkontrollen. Men men :)

Funderar även starkt på att göra mig av med lite gamla väskor. Har ju alldeles för många som jag inte ens använder! Däremot så skulle jag inte satsa mitt liv på att jag kan tjäna något på dem, tygväskor som dem är. Misstänker att skinnväskor är mer eftertraktat :) Kanske blir att slänga dem eller skänka till någon second hand-affär kanske ;P


Tre av mina gamla väskor som ska bort.
Kommentarer
Skrivet av: Johan

Du har inte fråga mig :O

Datum: 2010-02-15 | Tid: 14:52:48
Skrivet av: Jelene

Om vad? :S

Datum: 2010-02-15 | Tid: 15:05:23
URL:http://jelutti.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0