Lägenhetsvisit

Hej svejs alla härliga människor därute!

Har precis kommit hem från Karlshamn, där jag i vanlig ordning var på möte med min jobbcoach. Mycket givande *not*. Efter det mötte älskling upp mig utanför och så körde vi tillsammans till Emma & Robin för att kolla in deras nya lägenhet :) Jag har redan varit där en gång, fast det var innan det var färdigbyggt. De har nämligen flyttat in i en helt nybyggd tvåa i Karlshamn :) Shit så härligt! Golvvärme hade de också, så himla skönt om fossingarna :) Efter husesyn satt vi och snackade om allt från resor till rymdraketer och fotboll ;P Haha. Trevligt :)

Har även fixat till designen, de sista smågrejerna, med hjälp av älsklingen. Tack sötis! Du bäst :) Så nu ska allt funka som det ska :) Om inte så får ni meddela det så jag kan fixa det ;)

Det får bli en bild på älskade Nova idag. Började tänka mycket på henne när vi var hemma hos Robin & Emma. De har nämligen fyra katter! Och då blir jag påmind om vår lilla gullekise. Saknar dig! <3

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0