Klart, till slut!



Äntligen är jag klar på rummet! Fått väck både bokhyllan och kartongen som nya teven låg i, och min mysfåtölj har fått sin alldeles egna hörna bredvid sängen där bokhyllan stod. Känns mycket luftigare nu :) Och skönt att få bort allt skräp :)

Dock har jag inte blivit av med alla grejer än, de står i hörnet under spegeln och väntar på att flyttas till sina respektive slutmål ;P Kanske fixar det imorrn, nu ska jag bara ta det lugnt! Är ju min tv-kväll idag, med Bygglov, House och Lie to me :)
Kommentarer
Skrivet av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Nää : ) Jag har tankat det från en gratis-sajt : ) Minns dock inte vilken tyvärr.. Googla vettja :D

Datum: 2010-02-16 | Tid: 21:07:37
URL:http://lindablom.se
Skrivet av: Johan

Fint! :D

Datum: 2010-02-16 | Tid: 21:57:46
Skrivet av: Caisa

Svar: Jo, jag håller med dig, det är live väl stelt :P Skulle nog själv inte klara av att bo där!

Datum: 2010-02-16 | Tid: 23:14:53
URL:http://caisaj.blogg.se/
Skrivet av: Ida

Duktig du är på sims, jag är skitdålig, haha och då skojar jag inte! Inredning är det du ska syssla med ;) Jag och Johan kommer självklart den 27e :) Ska bli skitkul! Kram

Datum: 2010-02-17 | Tid: 10:27:57

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0