In Swingtown again

Hej! Nu sitter jag hos älskling i Svängsta igen. Blev bara en snabbvisit hemma typ. Ska vara här tills på söndag, aka min födelsedag :) Då åker vi hem till Bromölla och firar mig med min familj :) Mysigt värre <3 Men innan dess blir det party :) Älsk och jag ska iväg imorrn och handla ingredienser till nåt smaskigt som vi ska bjuda på :) Vad det blir får bli en överraskning för er som kommer :)

Idag ska vi dock bara ta det lugnt. Ska iväg till Johans kusiner och äta sen, så slipper vi göra mat själva :) Haha. Sen blir det nog bara mys för hela slanten. Älsk ville tvunget ge mig en av presenterna redan idag. Hade han fått sin vilja igenom hade jag redan öppnat det, men jag ville vänta tills ikväll :) Mysigare så tycker jag.

Nu får jag nog gå och hoppa på Johan lite, så han inte somnar ;D Tjing tjong!
Kommentarer
Skrivet av: Hanna

Jättefinblogg!



har du designa själv ? :)

isf , tror du att du kan hjälpa mig ? (a)

Datum: 2010-02-25 | Tid: 20:46:22
URL:http://hannatove.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0