Hemma i två dar

Ja då var man hemma igen. Fick ett minst sagt varmt välkomnande av två små vovvar :) Har packat upp och så och nu tänkte jag bara uppdatera lite, eftersom jag varit lite dålig på det de senaste dagarna :)

Igår var om möjligt en ännu segare dag än söndagen. Jag satt och spelade Assassin's Creed II på playstationet, och älskling satt vid datorn och spelade Wow, som vanligt ;P Eller okey, jag spelade liiite Sims också ;) Vi orkade inte göra någon mat så det fick bli hämtmat. Jag själv åt en mozzarella special, mycket god :) Och så lyckades älskling få mig att se nya Star Trek-filmen. Men den var faktiskt inte så dålig som jag trodde att den skulle vara :P Dock så somnade både jag och älsk mot slutet av filmen haha :D Måste ha varit nåt i pizzan ^^

Skulle varit på föreläsning i Karlshamn idag också, men det blev inställt. Skönt! Jag var inte sääärskilt sugen på det idag, är så trött! Blir nog bara lite Sims idag, har kommit in i en sån period nu :)
Kommentarer
Skrivet av: Jennie

sv: tack :)

hur är det med dej?

kram

Datum: 2010-02-23 | Tid: 15:50:04
URL:http://jennsiii.blogg.se/
Skrivet av: Jennie

sv: jag mår fint. har vatt sjukk ett tag, men nu är jag på hugget igen ;)

gör du?

Datum: 2010-02-23 | Tid: 22:31:56
URL:http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0