Fina Tess


Två bilder jag tog idag på Tess. Hon är så fin :) Tycker det är lite kul att hon blundar lite halvt med ena ögat på andra bilden, ser ut som hon flörtar ;D Haha. På första bilden sitter hon uppe på ryggstödet på fåtöljen och väntar på att brorsan ska komma innanför dörren :P Så fort hon hör att någon är på ingång så sätter hon sig spikrak och tittar både ut och mot dörren, så hon inte ska missa nåt :) Sötisen!

Ni kanske ser att bilderna är olika i hörnen. Det är för att jag precis lärde mig ytterliggare ett sätt att göra runda hörn :P Första bilden är gjord med quick mask-verktyget. Också väldigt enkelt, men hörnen är ju inte lika runda som de blev med "min" metod, men det går kanske att göra :) Jag får forska i det där :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0