28/2 - Min födelsedag :)

Yepp, idag fyller lilla jag 22 år! Inte illa va? ;) Gud vad tiden försvinner alltså. Min dag började med grattis från älsklingen <3 Sen fixade han frukost till oss som vi åt tillsammans medan han spelade Heavy Rain :) Jag klarade förresten ut det spelet igår kväll, en dryg timme innan gästerna kom :) Grovt beroendeframkallande, jag vill börja om och testa andra val :)

Sen städade vi undan överallt och duschade och gjorde oss iordning för att köra hem till Bromölla, där det väntade firande med familjen :) Till middag blev det Florens Dumas Dip, eller "Tacogömma" som jag tror att det även kan kallas. Gott! Det var första gången vi gjorde det, och vi gör säkert det igen :)

Nu har vi precis satt oss tillrätta i soffan. Blir nog en film, Bröllopsfotografen kanske, och senare glass med fruktsallad :)


Sämsta bilden men ja, det får ni stå ut med ;P
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0