Sjukling

Alltså shit vad länge det var sen jag skrev i bloggen nu. TRE VECKOR! Galet. Men det har väl sina förklaringar. Det har ju överhuvudtaget blivit väldigt få inlägg sen jag började skolan. Det händer helt enkelt inte så mycket i mitt liv just nu mer än skolan. I och med att jag är iväg så länge om dagarna, och den enda lediga tiden jag har är i princip på helgerna, så finns det inte så mycket tid till att blogga nu. Tyvärr..
Nu har jag varit sjuk i nästan 2 veckor också. Först blev jag förkyld och var hemma från skolan i två dagar, sen kände jag mig tvungen att åka till skolan och hjälpa till med det sista på grupparbetet, så två dagar i skolan, sen hade jag ingen röst kvar! Haha. Sen när jag väl hade blivit frisk från det, då fick jag maginfluensa eller nåt sånt skumt. I ett dygn gjorde jag inte annat än springa på toa en gång i halvtimmen :S
Som tur var så varade det inte så länge, utan det vara bara det dygnet sen var det över. Men då kom förkylningen tillbaka :S Så jag har varit hemma hela denna veckan, livrädd att gå till skolan och kanske bli ännu sjukare :S Men jag får panik på att bara sitta hemma hela dagarna. Jag vill ju vara i skolan och göra allt det roliga som mina klasskamrater gör! Eventuellt får jag stanna hemma imorrn också, men jag vill inte >.< Gaah! Snälla Gud, om du finns, gör mig frisk?
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0