O n s d a g - 1 1 a u g u s t i

Hejsan! Ligger just nu i sängen och ska försöka somna. Det blir sista tidiga morgonen för i sommar för min del, eftersom jag ska vara ledig måndagen efter friveckan och de första timmarna på tisdagen. Känns väldigt bra :) jag är verkligen ingen morgonmänniska :p

Blir det några stavfel nu får ni ursäkta. Jag skriver på min x10 mini och jag ser knappt texten haha. Det ska väl vara det enda negativa med att ha en liten mobil, annars är jag supernöjd med den :) väntar bara på att det ska komma ut lite fler roliga, och framförallt kvalitativa appar med lite snyggare grafik :)

Nej, nu ska jag vila huvuvdet mot kudden i några timmar. Sov så gott :)
Kommentarer
Skrivet av: Erica

Ja det är klart att det är mycket pengar men förhoppningsvis tycker du det är värt de :)

Datum: 2010-08-11 | Tid: 21:49:05
URL:http://chiwicoz.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Haha, så skönt. Jo det är ju rätt varmt ute. Nästan för varmt. Men det är gött.



Ja jag har fått lägenhet, den är på 41 kvadratmeter. Det är en vanlig etta, alltså inte någon studentlägenhet.

Datum: 2010-08-13 | Tid: 13:19:07

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0