New music coming soon...

Inom en snar framtid kommer det att släppas hela 2 nya album som jag måste ha.

Det första släpps den 7:e september, och det är Stone Sour's nya - Audio Secrecy. Från det albumet har jag redan hört 5 låtar - Mission Statement, Say You'll Haunt Me, The Bitter End, Digital och Miracles. Och efter att ha lyssnat på dessa 5 låtar ett antal gånger, vissa fler gånger än andra, så kan jag konstatera att det här albumet kommer att låta helt underbart! Jag tror att det kommer finnas något för alla, och mycket melodi och nyskapande. Jag längtar verkligen tills jag har skivan i mina händer :)


Det andra albumet som jag längtar efter kommer den 13:e september, och det är Volbeat's Beyond Hell/Above Heaven. Ur det albumet har jag bara hört 2 låtar - A Warrior's Call och Fallen. Båda låtarna är helt sjukt bra, och vad som gläder mig är att det är samma sound som deras gamla skivor. Visst kan det bli lite enkelspårigt när alla låtar har samma sound, men det gör inget när det är Volbeat, de är så himla bra ändå :)

 

Båda albumen finns att förboka här, vilket jag ska göra :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0