Imorgon börjar allvaret!

Hej vänner. Jag har precis duschat och nu sitter jag i fåtöljen med datorn i knät och bara tar det lugnt. Tidigare idag var jag nere på Maxi och inhandlade det sista jag behöver inför skolstarten imorrn - rutade block och en mapp till viktiga papper. Ska bli spännande att börja plugga. Men man blir lätt nedslagen när man tänker på att man fortfarande inte har ordnat något boende. Jag har några på g som jag ska kolla på under veckan, men det blir att pendla första veckan iaf, sen har jag förhoppningsvis fått napp någonstans.

Väskan är packad och klar för första skoldagen. Almanacka, kollegieblock, pennor och andra saker man kan tänkas behöva. Det är inte mycket jag vet om skolan och utbildningen, utöver vilka ämnen jag ska läsa. Dock vet jag inte när jag ska läsa vad, och om vi börjar med kurserna direkt redan denna veckan eller om det är nåt spex eller så. Vi får helt enkelt se vad som händer.

Wish me luck :)
Kommentarer
Skrivet av: Johan

Good luck! De går bra detta :)

Datum: 2010-08-29 | Tid: 20:09:16

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0