Blivande Visual Merchandiser!

Nu är jag hemma från första skoldagen. Det ska nog bli bra det här. Verkar vara mycket intressant att lära sig, och hela klassen verkar jättetrevlig så jag ska nog trivas :) Dock var det ganska jobbigt att köra fram och tillbaka. Ingen rolig väg att köra på vill jag lova. Kändes jättedrygt. Fast det gick snabbare hem än dit tyckte jag, vilket var positivt, men jag hoppas verkligen att jag hittar något boende så jag slipper ligga och pendla, för det är sjukt drygt!

Imorgon är jag ledig, sen går jag hela resten av veckan sen. Dock bara 2 timmar på fredag, så please håll tummarna för att jag hittat ett boende tills dess! Jag behöver all tur jag kan få nu!

Vi har fått en inlämningsuppgift som vi ska göra klart tills på onsdag. Ganska kul, vi ska på ett kreativt och strukturerat sätt berätta om oss själva och våra framtidsplaner på ett A4-papper. Fritt fram att göra hur man vill :) Rita, klippa&klistra, skriva...ja hur man vill :) Ska bli skoj, det kliar i fingrarna på mig, men jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det än så jag får fundera lite till innan jag börjar på det :)


Lilla Ronja har blivit stor nu, jag ska försöka ta lite nya bilder och visa er :)
Kommentarer
Skrivet av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Datum: 2010-08-31 | Tid: 12:59:16
URL:http://millahoman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0