T o r s d a g

Hejsan svejsan!

Sista arbetsdagen för veckan är avklarad, nu är det långhelg som gäller! Kom hem runt halv 7-7 och då var det pizza som stod på schemat. Nu har vi precis satt oss tillrätta i soffan och slagit på en film, Luftslottet som sprängdes. Länge sen man såg de andra delarna nu, hoppas jag kommer ihåg något!

Idag fick jag med mig ett par påskgula löpare hem. Billigt blev det! 2 för 1, som jag nämnde tidigare :) Den ena får mamma :) Nu ska jag inte vara på Hemtex förrän på onsdag nästa vecka! Känns lite konstigt, när man är van att vara där nästan varje dag annars :P

Nej, nu måste jag kolla på filmen så jag inte missar för mycket ;)
Kommentarer
Skrivet av: sossi

Superfin blogg :)

allt bra med dig? :)

Ha en jättemysig påsk & en bra helg!

Datum: 2010-04-01 | Tid: 23:24:54
URL:http://enriktigblondin.blogg.se/
Skrivet av: sofia

Svar - De är finfint med mig :)

börjar bli lite trött bara :p

Kram & gladpåsk

Datum: 2010-04-01 | Tid: 23:31:54
URL:http://enriktigblondin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0