T o r s d a g - 2 9 a p r i l

Hej alla godingar!

Äntligen har jag fått tag på presenten till min kära bror! Igår när jag var i affären så hade de inte fått in den, så jag fick köra dit idag igen. Som tur var så hade de fått in den idag, så nu blir nog brorsan glad :) Och lilla Tess fyller ju också år idag! Ska ge henne en stooor kram och lite extra godis :)

För övrigt vet jag faktiskt inte vad som händer idag. Kanske spela lite Sims 3 sen, det var ett bra tag sen nu. Om bara lite mer än en månad kommer expansionen Drömjobb också. Funderar på om jag ska förhandsboka den kanske.. Vill ha den iaf :)

Och förresten, min brumbrum gick igenom besiktningen :) Fast med nöd och näppe, det fick vara 30% skillnad mellan höger & vänster broms, min bil har 26-27% :) Är riktigt sugen på att köpa en Ford Focus och slippa slänga pengar på min söta lilla skrothög :)

En bild från The Sims 3: Drömjobb :)


Kommentarer
Skrivet av: Johan

Bra gjort forden! Snart kommer red dead redemption! måste spelas!! :D

Datum: 2010-04-29 | Tid: 13:07:05

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0