T o r s d a g

Då var man hemma igen. Idag har vi haft fullt upp med att bygga om butiken så tiden har gått fort. Oväntat slut fick dagen när min chef ringde och ville att jag skulle jobba imorrn. Jättekul att man får komma in och jobba ju, samtidigt så betyder det att jag missar min sista dag på Hemtex, vilket är lite tråkigt. Men pengar är pengar, och det väger ändå tyngst :) Haha.

Så med anledning av detta har jag alltså sovmorgon imorrn, börjar inte förräns 12. Kan vara skönt, men jag funderar på att ändå gå upp ganska tidigt eftersom jag snart har två månaders outbetald ersättning från Försäkringskassan, då jag inte har hunnit med, eller orkat åka till AF och få påskrift :P Känns som det är dags att ta tag i det :)

Kommentarer
Skrivet av: Hemtex Ida

jag kmr sakna dig på jobbet idag, har vant mig vid att ha någon att prata med på förmiddagarna ;P

Datum: 2010-04-16 | Tid: 08:22:14
Skrivet av: Erica

Absolut. Helt klart en av de bättre böckerna jag har läst på länge. Den är lite seg i början men den blir betydligt bättre. Men smaken är som baken - delad, så jag kanske inte skall bygga upp allt för höga förväntningar ;)

Datum: 2010-04-16 | Tid: 09:18:47
URL:http://chiwicoz.blogg.se/
Skrivet av: Jouline

Sv: Ja verkligen, jag är svag för vita soffor också^^ har själv två vita men så fort jag ser en ny vit soffa så vill jag bara köpa den haha^^

Datum: 2010-04-16 | Tid: 20:03:25
URL:http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0