T i s d a g

Hej kära vänner!

Den här dagen har jag varit i Sölvesborg igen, ni kommer väl ihåg mitt lilla extrajobb? Det funkar bra såhär långt, så idag fick jag faktiskt lära mig kassan så jag kan hoppa in i butiken också i framtiden, om det skulle bli så :) Har fotat ganska mycket, och lagt upp nya produkter på webbshoppen så ta en titt ;) Mycket fint!

Imorrn blir det en ny dag på Hemtex, är ju inne på sista veckan nu. Jag har blandade känslor angående det. Dels så är det ju skönt att slippa pendla, hade inte klarat att jobba permanent så långt hemifrån. Inte på heltid iaf, då hade man nog flyttat. Och dels så trivs jag ju så bra där så jag vill inte lämna Hemtex! :) Haha.

På tal om att trivas bra. Jag bjuder på en härlig sommarbild på två blekfisar som jobbat hela sommaren på ett pappersbruk, mig och min goa vän Amelie. Bilden är från i somras när vi var på Burlöv. Gud, vad vi handlade! Haha.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0