Skulle gått på bio men...

Hello my friends! :)

Har precis avnjutit en utsökt måltid i form av chili con carne-rester. Får äta rester typ varje dag nu när jag "jobbar", lite tråkigt, men så är det. Blir nog bara att ta det lugnt resten av kvällen, ska hoppa in i duschen snart och få på mig mysbyxorna :)

Skulle egentligen gått på bio ikväll, Clash of the Titans har premiär, men jag fick precis reda på att älsklings bror hade bokat de sämsta biljetterna. Haha. Näst längst fram, och det kostar 120kr att se den, så jag tänkte att "Nae, det är liite väl dyrt för så dåliga platser". Så både jag och brorsan skippar det.

Istället så kommer kanske älsklingen hit medans de andra är på bion :) Myyys!
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0