S ö n d a g

Gud vad jag har varit dålig med uppdatering på sistone. Och sjukt dålig på att lägga upp bilder! Har bara inte blivit så att jag har tagit fram kameran. Men det borde jag kanske ha gjort igår kväll, då jag och älsklingen min gjorde friterad banan :D Mycket spännande, första gången vi provade att göra det själva. Jag har knappt ens smakat det innan, bara en liten bit som jag fick smaka av älskling när vi åt på resturang en gång då jag själv var för mätt för att beställa efterrätt :)

Hursomhelst så blev det ett helt okey resultat. Vi gjorde även en apelsinsås till, men den var inte nåt speciellt faktiskt. Nästa gång tar vi nog ett annat recept på sås :)

Skönt väder är det idag med. Eller det var iaf innan. Mamsen och jag satt på framsidan och solade :) Nu har dock solen gått i moln lite men Tess ligger troget och väntar på att den ska komma tillbaka :)


Såhär kan det se ut när lilla Tess ligger och solar :)
Kommentarer
Skrivet av: Jouline

Sv: Tack!! ja vist va hon söt på bilden^^ Ja det är ju nästan ett måste om soffan är vit^^

Datum: 2010-04-18 | Tid: 13:54:23
URL:http://stylebyjouline.blogg.se/
Skrivet av: Ida

Haha! söt lilla Tess är! :) Förlåt för jag inte hälsat på dej på hemtex. Hur går det nu, ska du inte vara kvar där längre?

Datum: 2010-04-18 | Tid: 17:50:04

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0