Nu är det helg!

Skönt det ska bli med lite helg nu. Både jag & Lyona var sjukt trötta de sista timmarna idag. Kände mig dessutom dålig ett tag, men så hittade jag några esberitox i väskan som jag knaprade på så sen mådde jag bättre :)

Träffade älsklingen på lunchen, och även hans kompis Johan, som jag inte har träffat på gaanska länge, så det var kul :) Och så träffade jag mina fastrar också :) Haha, träffade typ ALLA idag ;D

Och älsklings present kom idag också så jag ska slå mig ner och slå in den strax tänkte jag :) Tror han blir glad :) Kommer köra till honom imorrn så det blir nog dålig uppdatering i helgen, men det får ni allt leva med ;) Haha.

Nu ska jag chilla med mamma :)
Kommentarer
Skrivet av: bitte

Hej har en ny tävling nu på bloggen. Där vinsten består av hårprodukter från Goldwell.



Surfa in här om du vill vara med.

Kram

http://www.lovemercury.se//2010/april/super-tavling.html

Datum: 2010-04-09 | Tid: 21:51:23
URL:http://www.lovemercury.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0