Max Factor Second Skin Foundation


Här kommer ett tips från mig till Er. Det handlar om Max Factor Second Skin Foundation, som jag har använt nu i ett antal månader och jag är såå himla nöjd med den, så jag kände att jag bara måste dela med mig av detta :)

Det som den här foundationen gör är att täcka ojämnheter i huden och jämna ut hudtonen, utan att det syns att du har foundation på! Den smälter in i din normala hudfärg, vilket gör den väldigt lätt att applicera, inga skarvar här inte :) Låter det för bra för att vara sant? Det är det inte :) Det här är verkligen den bästa foundationen jag har testat! Okey jag har inte testat så jättemånga, men ingen annan som jag har testat har jag blivit helt nöjd med.

Jag använder personligen färgen Natural, tror det är den ljusaste, men som sagt så smälter den in i hudfärgen, därför finns det inte så många olika färger att välja på. Ja, det var mitt tips till Er :)
Kommentarer
Skrivet av: Junitjej

Tack för tipset!

Datum: 2010-04-09 | Tid: 22:35:55
URL:http://junitjejen.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0